اجاره ون برای وان ترکیه

با سلام به دوستانی که وقت میذارن و مطالب رو کامل می خونن. ما فقط از تهران ون داریم برای وان

قیمت اجاره ون تا وان ترکیه

اجاره ون برای وان ترکیه | قیمت اجاره ون تا وان ترکیه
اجاره ون برای وان ترکیه – قیمت ون تا مرز رازی 09123145992

اون دسته از مشتریانی که به دنبال ون برای سفر به شهر وان ترکیه هستند توجه داشته باشند که هم می تونید از ما ون اجاره کنید تا مرز رازی و بعد از عبور از مرز با ون ترک که آخرین بار نفری 80 لیر ( تابستان 1402) میگرفتن تا وان سفر کنید. و برای برگشت هم ما میایم لب مرز دنبالتون تا دمه خانه

و

اگر هم لازم بدونید با احتساب هزینه های اضافی شامل کاپیتاژ، خروجی راننده ، هزینه های مرز و جریمه سوخت تا شهر وان، چه فقط رفت چه در اختیار شمارو میبریم و میاریم همراه با راننده های مجرب البته.

اجاره ون تا مرز رازی

برای اون دسته از دوستانی که در اختیار ماشین رو برای سفر می خوان توجه کنند که الان بنزین لیتری حدودا 60 هزار تومنه تو وان و ترکیه که در صورت نیاز هزینش بعهده اجاره کننده ماشینه.

اما اگر گشت خاصی نداشته باشین همون بنزینی که ایران زدیم برای رفت و برگشت به مرزر ایران کافیه چون وان خیلی به مرز نزدیکه.

قیمت اجاره ون تویوتا تا مرز رازی (باراننده)

اجاره ون تا مرز رازی: در حال حاضر نرخ ون دربستی خارجی مثلا تویوتا هایس حدود 7 الی 9 میلیون فقط رفت یا برگشت هست این تناوب قیمت بسته به ساعت و تاریخ برنام شما و همچنین تعداد و موارد دیگه و فصل سفرتون محاسبه میشود.

قیمت اجاره ون تا وان ترکیه:

برای رفت و برگشت به وان ترکیه هزینه ون خوب و قابل قبول هر طرف حدودا 12 میلیون تومان در حال حاضر و اگر در اختیار بخواین ضمن اینکه هزینه غذا و اقامت راننده بعهده شماست بابت هر روز گشت در وان 3 تومن اضامفه میشه. قیمت حدودی و دسته بالا اعلام شده!

برای اطلاعا تبیشت رحتما به واتسپ پیام بدین خیلی زود پاسخ میدیم.

اجاره ون برای سفر به ترکیه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *