اجاره ون بدون راننده در تهران

با سلام به شما بیننده محترم سایت پیشگام رهنورد.

 

کرایه ون بدون راننده | اجاره ون بدون راننده
کرایه ون بدون راننده | اجاره ون بدون راننده | 3145992-0912

ما برای سفر های گروهی و دسته جمعی شما ون رو بدون راننده هم تقدیم میکنیم ابتدا قیمتها رو ببینید و سپس مطالب رو ادامه بدین حتما چون یه مقدار شرایط اجاره بدون راننده خاصه.

 

اجاره ون بدون راننده در تهران

 

تویوتا هایس مدل 2010 الی 2014 بدون راننده برای سفر های درون مرزی با پیمایش نهایتا روزی 200 کیلومتر روزانه 2,500,000 تومان هست. برای اجاره ماهیانه حدودا 30 دصد کمتر.

اطلاعاتی اگر در مورد این محصول تویوتا می خواین میتونید با کلیک رو همین نوشته ها وارد صفحه ای بشین که مشخصات هایس رو نوشته و اما بصورت خلاصه وار برای شمایی که حال مطالعه نداری:

2 تا کولر و 2 تا بخاری داره و از اچ 350 هم خنک تره هم گرمتر سیستم صوتی حرفه ای داره ظرفیت 10 تا مسافر و یک راننده و حدودا ده تا چمدون بزرگ رو داره سوختش بنزینه و همه ماشینها شامل بیمه بدنه هم هستن.

برای اطلاعات بیشتر لطفا به واتسپ شماره 3145992-0912 پیام ارسال کنید.

 

اجاره ون بدون راننده در تهران
اجاره ون بدون راننده درتهران
کرایه ون بدون راننده برای سفر 3145992-0912

ون هیوندا H350 بدون راننده روزانه 3.5 میلیون تومان و اجاره ماهیانه با 30 الی 40 در صد تخفیف همراه است.

این ون شایسته سوختش گازوئیله و حتمانه حتما باید بهش گازوئیل یورو 4 بزنید در غیر اینصورت امکان اینکه کامپیوترش ارور بده و تو جاده بذارتون اصلا بعید نه و مسئولیتش هم با خودتونه.

برای سوالات بیشتر با واتسپ در تماس باشید.

 

 

کرایه ون بدون راننده

 

  • حداقل مدت زمان برای اجاره:

  •  

مدت زمان کرایه ون بدون راننده حداقل یک هفته هست و کمتر از یک هفته امکان اجاره نیست مگر در موارد خاص ( نیاز به بررسی هست)

 

نکات مهم:

خلاصه و مفید بگم خدمتتون اگر تجربه رانندگی با تویوتا هایس نداشته باشید نمی تونمی هیوندا اچ 350 بهتون اجاره بدیم.

این موضوع در طی سالها با تجربه های تلخ اثبات شده که دوستانی که تجربه سواری با هایس یا ون های مشابه رو ندارن حتما تصادف کوچیک یا بزرگ با هیونداچ 350 خواهد داشت.

حتی برای ون تویوتا هایس هم ( بدون راننده) ما ابتدا از شما تست رانندگی میگیریم تا ببینیم چقدر مسلط به رانندگی هستین.

این موضوع قطعا برای اینه که جون خودتون و دوستان و خانوادتون دست شماست و مشا اجاره کننده عزیز بعنوان راننده بایستی توانایی انجام این ماموریت رو داشته باشید.

اضافه میکنم که ون ها بر خلاف ماشینهای سواری کاپوت ندارن و اگر تصادفی از جلو رخ بده راننده و سرنشین بسرعت میتونن آسیب جدی ببینیند

در حالیکه ماشینهای سواری چون کاپوت دارن و فاصله راننده از جلوی ماشین زیاده تا ضربه بخواد به راننده یا سرنشینان جلو برسه کلی فاصله و زمان لازم داره.

اینستاگرام

لطفا با فشردن این جمله ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( تخفیفات خاصی فقط به فالوور های اینستاگرام داده میشه)

 

  • توضیحات لازم:

چند تا مورد بگم در پایان که می تونه مفید باشه

 

  1. ون هیوندا که سوختش گازوئیله برای تردد تو جاده خاکی مناسب نیست! این اچ 350 عزیز کامپوترش خیلی حساسه و کمی گردو غبار که واردش بشه فورا یه گیری اروری چیزی میده که سعی کنید یک درصدم ریسک انجام این کارو نکنید.
  2. یادتون باشه این ماشین رو تعمیرکارای معمولی ازش سر در نمیارن حقیقتا خود نمایندگیشم بعضی وقتها سردرنمیاره از بعضی چیزاش!!! والا
  3. قیل از تحویل گرفتن هیوندای h ما حتما چند تا مورد رو بررسی کنید مثلا ببینید فیلتر گازوئیل کی عوض شده – روغن کی تعویض شده – فیلتر هواشم همینطور
  4. یادتون باشه همه ون ها چه تویوتا و عمو هیوندای باید باید باید لاستیک زیرشون 8 لا یا 10 لا باشه این هم یکی از تجربایت تلخه دیگر است و شما حتما تجربه بفرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *