مدارک مورد نیاز برای اجاره ون بدون راننده

مدارک مورد نیاز برای اجاره ون بدون راننده یا برای اجاره هر خودرویی در اینتدا نیاز به داشتن 1 یا 2 روز زمان در ایتدا میباشد.

بعضی از دوستان تماس میگیرن و می خوان همون روز یا چند ساعت بعد ماشین رو تحویل بگیرن که این امکان پذیر نیست.

چرا که شما در اجاره خودرو بدون راننده بایستی یه فقره چک ضمانت به شرکت بدین که این چک بایستی استعلام، و در صورت مثبت بودن جواب بانک ما میتونیم به شما ماشین رو بدون راننده اجاره بدیم.

از طرفی محل سکونت شما که اون هم باید زمان عقد قرار داد ازش یک کپی (سند یا اجاره نامه) بایستی ارائه بدین استعلام میشه و اونهم قطعا مستلزم زمان حداقل یکروزه هست.

مانده کار ها که می تونید لیست جزئیاتش رو در لینک اجاره خودرو بدون راننده بخونید میشه در چند ساعت هم ( البته ساعات اداری که شرکت باز باشه) انجام بشه.

– حداقل زمان اجاره:

ضمنا انرو هم ایدتون باشه که اجاره ون بدون راننده حداقل برای 5 روز و خودروی سواری حداقل برای سه روز ممکن هست و کمتر ازاون اجاره داده نمیشه.

محدودیت کیلومتر روزی 200 تا که مجموعش حائذ اهمیت هست در مدت اجاره و توجه داشتهباشید که اگر ماشین تصادف کنه عینه ماشین خودتون هم خسارت داره هم افت قیمت.

خدای ناکرده فکر نکنن بعضی از دوستان که ما اجاره دهنده های ماشین، اتومبیل نو و صفر مییخریم که شما بزنید و ما خسارتشو بدیم.

– بیمه بدنه:

البته ماشینها با بیمه بدنه هست که استفاده از اون هم مثله ماشینه خودتونه باز و هزینه بیمه رو خودتون باید پرداخت کنید.

– ساعات تماس:

همچنین مجددا در خواست میکنم در صورت وجود هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی در ساعات اداری تماس گرفته بشه و از تماس در بذم های شبانه نصفه شب و غیره پرهیز بشه.

شماره تماس

در ساعات اداری: 22541272-021 اگر خیلی خیلی واجب بود با شماره 3145992-0912 هممیتونید تماس بگیرید.

تماس: 22541272-021
اجاره ون بدون راننده | اجاره خودرو بدون راننده |مدارک مورد نیاز برای اجاره ون بدون راننده