“اجاره ون بنز”

آپدیت اردیبهشت 1401                                                                                                                    22541272-021 تماس در ساعات اداری لطفا

قیمت اجاره بنز ویتو برای گشت شهری تهران 1/800/000تومان (تا سقف 10 ساعت)

قیمت اجاره بنز VITO برای ترنسفر فرودگاه امام خمینی (ره) 1/200/000تومان.

(کلیک کنید) مقایسه بنز ویتو با ون های دیگر (کلیک کنید)

  • اجاره ون ویتو

علیرغم توقف واردات بنز VITO و با اینکه فقط مدل های قدیمی آن تا مدل 2009 در بازار اجاره خودرو یافت می شود اما این خودرو هنوز طرفداران خاص و قدیمی خویش را دارد.

یکی از عمده دلایله استفاده و تقاضا برای این ون بنز قابلیت چرخش یک ردیف از صندلی ها یش بوده و جزء معدود ون هایی است که در بازار فعلی بطور فابریک و کارخانه ای این قابلیت را داراست. که بصورت 2 ردیف 3 تایی رو در رو که در عکس نشان داده شده می باشد.

اجاره ون بنز
کرایه ون بنز

در کنار این توضیحات باید یا داوری کرد مه این حالت صندلی ها برای سفر های کوتاه شاید کمی لاکچری بنظر بیاید اما برای سفر های کمی طولانی تر باعث می شود تا مسافرینی که چشم انداز به پشت ماشین دارند یعنی پشت به جهت اصلی جاده و راننده نشسته اند دچار حال تهوع و سر گیجه شوند.

بنز ویتو
اجاره بنز ویتو

از طرفی برخی از اشخاص با درکه این موضوع که تصمیم به ایجاد خلاقیت و حل مشکل محدودیت واردات خودرو داشته اند اما متاسفانه در اقداماتی غیر استاندارد صندلی های خودروهایی چون ونه هایس را برداشته و با دیزانی زیباتر صندلی های مبله و .. در خودرو استفاده کرده اند که این موضوع هرچند زیبا اما کاملا غیر استاندارد است.

کرایه ون بنز

در اینجا یاداوری می کنم که فراموش نکنید که شرکت های بزرگه خودرو سازی حتما به همچین مسائلی اندیشیده اند و انجام ندادن این اقدامات از طرف کارخانه های خودرو سازی خود نشان درست نبودن این موضوع می باشد.

در فرودگاه  امام خمینی و در بخش CIP در حال حاضر چندین دستگاه ون تویوتا وجود دارد که 2 عدد صندلی پشت به راننده در آن قرار دارد، یاداوری می کنم که این خودرو ها در فضای کوچک و مسیر کوتاه بین هواپیما تا ترمینال CIP فقط تردد دارند.

تماس با 09123145992

کرایه ون بنز: 72306-021

021-22541272

پیشگام رهنورد

اجاره بنز ویتو