اجاره ون برای تعطیلات نوروز

همین حالا بهترین ون همراه با مجرب ترین راننده را برای تعطیلات خود رزرو کنید. ( لینک )

تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای تهران گردی و یا یک مسافرت دست جمعی به همراه دوستان یا اعضای خانواده است که میتوانید تجدید قوا کنید و برای کار و فعالیت در سال جدید آماده شوید.

اجاره ون گزینه مناسب برای مواقعیست که دستجمعی با یک خودرو قصد سفر دارید و معمولات نفراتتان بین 5 تا 11 نفر است.

-کدام ون برای شما مناسب است؟

ظرفیت هر ون چند نفر است؟

نکته ای که در کرایه ون حائز اهمیت است تعداد مسافران، تعداد چمدان و وسایل می باشد. اگر تعداد شما 5 تا 10 نفر است  پبشنهاد می شود یکی از دو مدل موجود یعنی ون تویوتا هایس یا ون هیوندا H350 را انتخاب کنید

چرا که ظرفیتشان به ترتیب 14 و 13 نفر می باشد که برای مسافرت های چند روزه با توجه به داشتن تعدادی چمدان و یا وسایل بیشتر  حداکثر ظرفیت ون ها 10 نفره است  به این دلیل که چند صندلی آخر جهت دپو کردن وسایل خوابیده می شود چراکه فضایی جداگانه برای وسیله و بار در این ون ها تعبیه نشده است پس حتما به این نکته توجه نمایید.

گاهی نیز تعداد شما کمتر از 5 نفر است اما دوستدارید که بدون خودرو سواری شخصی و با راننده اختصاصی سفر کنید و یا مهمان ویژه ای دارین و با اینکه تعدادتان نهایتا به 4 نفر میرسد ولی می خواهید با ون یا خدرویی تشریفاتی تر از  خودرو سواری شخصی جا به جا شوید در این شرایط اجاره ون بنز ویتو گزینه پیش روی شماست تعدا صندلی های مسافر این ون 8 عدد است.

تصاویر ون ها را در زیر مشاهده می کنید.

اجاره ون برای تعطیلات نوروز
اجاره ون برای تعطیلات |اجاره ون برای تعطیلات نوروز |

– اجاره ون برای تعطیلات نوروز

-اجاره ون با راننده در تعطیلات

 اجاره ون برای تعطیلات نوروز یا هر تعطیلاتی  یکی از دغدغه های مشتریان عزیزی که همیشه با ان مواجه هستیم در ارتباط با راننده خودرو اجاره ای است که در موقع تماس تلفنی و ارتباط با کارشناسان مجموعه همیشه تاکید بر راننده ای خوش برخورد، مهربان، صبور، وقت شناس، مسلط به جاده های مقد مورد نظر و همچنین با رانندگی امن و ایمن برای سفری بی خطر و خاطره انگیز دارن

مخصوصا برای سفر های طولانی تر ما نیز در برابر این حساسیت ها اطمینان خاطر را به آن ها می دهیم که نگران نباشند

چرا که رانندگان ما فوق العاده حرفه ای و مجرب و  با سابقه همچنین اخلاق مدار و بشدت خوش سفر می باشند به گونه ای که مشتریان برای سفر های بعدی هم دوستدارن که همان راننده حضور داشته باشند و با افزایش تجربیات متوجه می شوند که تمامی رانندگان ما همینقدر ایده آل می باشند.

هزینه اجاره ون برای تعطیلات با توجه به انتخاب مبدا، مقصد، مدت سفر، نوع خودرو و … مورد نظر شما هزینه محاسبه و اعلام می گردد.

اما یک خبر خوب شما لازم نیست کل مبلغ را قبل از حرکت پرداخت کنید با توجه به نوع سفر شما درصدی از مبلغ را قبل از حرکت و برای رزرو قطعی خودرو به عنوان پیش پرداخت میکنید و مابقی مبلغ قبل از اتمام سفر در صورت رضایت کامل شما از خدمات، خودرو و راننده دریافت می گردد.

این تضمینی است برای آسودگی خاطر و اطمینان شما عزیزان در خصوص اجاره خودرو از مجموعه ما.

 

سوالات متداول در خصوص اجاره ون

* تمامی خودرو های مجموعه به تعداد صندلی های ماشین بیمه هستن.

* در صورت خراب شدن از نزدیک ترین شهر دارای نمایندگی مجموعه خودرو جایگزین ارسال می شود.

* پس از رزرو قطعی شماره راننده جهت هماهنگی های لازم برای مشتریان ارسال می گردد تا خودشان نیز برای اطمینان با راننده هماهنگ شوند.

در صورت داشتن سوالات دیگر و تمایل به برقراری تماس با کارشناسان مجموعه با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید.

اجاره ون برای تعطیلات نوروز